De Prins Willem van Oranje is een Christelijke school.
Als school zijn wij een samenleving in het klein. Iedereen is welkom, ongeacht zijn of haar sociale, culturele of levensbeschouwelijke achtergrond. Dat zie je ook terug in onze populatie. We zijn open en gastvrij. De school is een plaats waar je rust en warmte ervaart. Een plek waar iedereen zich gerespecteerd en gewaardeerd voelt.
Wat ons kenmerkt:
Samen werken we actief aan een veilige school. Een plaats waar iedereen zichzelf kan en mag zijn. We bereiden de kinderen voor op de vaardigheden die ze straks nodig hebben om actieve en positieve bijdrage te leveren aan onze samenleving.